* Project en Interim management:
o Begeleiden, inventarisatie, implementatie van P&O-projecten;
o Tijdelijke in/aanvulling van P&O-werkzaamheden.
* Advisering en implementatie:
o Loopbaanbeleid en begeleiding loopbaaninterventies;
o Personeelsinstrumenten ( bijv. personeelshandboek, opleidings,- en Arbobeleid);
o Arbeidsvoorwaarden, interpretatie CAO, arbeidsrechtelijke vraagstukken, sociale wetgeving;
o Functionering,- waardering, - en beoordelingssystematiek, functieprofielen/beschrijvingen, Persoonlijke Ontwikkelingsplannen (POP);
o Ziekteverzuim conform Wet Poortwachter (casemanagement, arbeidsdeskundig advies en reintegratie);
o Werving,- en selectie.
Betrouwbare sparring partner voor het management met veel ervaring in afwisselende P&O functies (download CV). Accent ligt hierbij op een combinatie van een beleidsmatige en uitvoerende aanpak. Kennis en ervaring opgedaan in verschillende P&O functies binnen een veranderingsgerichte omgeving. Uitgangspunt van werkwijze ligt in het leveren van maatwerk binnen het P&O terrein. Iedere organisatie heeft immers zijn eigen cultuur c.q. werkwijze.
Essentieel is om binnen de organisatie een verbindende rol te vervullen, zodat partijen (intern, extern) goed met elkaar kunnen samenwerken, om zodoende het beoogde resultaat te realiseren. Van groot belang is om P&O te integreren binnen de strategie van de organisatie. Op deze wijze wordt de werkwijze van P&O transparant en wordt vervolgens draagvlak gecreeerd binnen de organisatie.
Krikke Consult
Waterlandsingel 190
Den Haag
(Zuid-Holland)
Trefwoorden: P&O-advies, HR-advies, ZZP'er, 's-Gravenhage, Den-Haag, Zuid-Holland, Particulieren, Bedrijven
Rubrieken: Zzp'er, Personeel en organisatie advies